Service & Administratie
Wij zorgen voor tijdelijke administratieve support, precies wanneer u die nodig hebt en zonder de zorgen en kosten van een extra aanwerving. U huurt bij ons een tijdelijke medewerker die flexibel aan de slag gaat, op ons kantoor of bij u ter plaatse.
Algemene administratie & office management
- Correspondentie
- Event coördinatie
- Receptie & onthaal
- Beheer economaat
- Facturatie & debiteurenbeheer
- Interne en externe communicatie
- Mailings voorbereiden en versturen
- Klassement & interne administratie
- Templates en presentaties opmaken
- Agendabeheer & travel management
- Notuleren bij vergaderingen en transcriptie
- Beheer wagenpark
- Basis personeelsadministratie
Data entry, document- en databasebeheer, klassement
- Gegevens vanop antwoordkaarten, invulformulieren en andere intypen, ontdubbelen, mailklaar maken
- Transcriptie van analoog of digitaal dictaat
- Thesis, manuscripten en andere handgeschreven documenten uittypen
- Didactisch materiaal, online leercursussen en oefeningen ingeven
- Uitwerken van nieuwe klassementsystemen
- Opschonen van bestaande analoge en digitale klassementen
- Digitaliseren van documenten en invoer in Document Management System (DMS)
- …